Przeskocz do treści

Doradztwo

Posiadamy bogate doświadczenie doradcze / consultingowe.  Wykorzystujemy narzędzia optymalizacji, symulacji, wspomagania decyzji. Realizujemy projekty badawcze oraz wdrożeniowe z zakresu:

  • Planowania sieci linii transportu zbiorowego
  • Studiów wykonalności projektów transportowych
  • Projektowania oraz reinżynierii procesów biznesowych
  • Badań i analiz ruchu
  • Konstrukcji modeli symulacyjnych systemów transportowych
  • Zarządzania taborem
  • Analiz ekonomiczno – finansowych przedsięwzięć transportowo - logistycznych

Przygotowujemy także opinie o innowacyjności.

Współpracowaliśmy m.in. z:

  • przedsiębiorstwami, m.in.: Polbita, Kler, Brenntag, PoloMarket, Tesco, Fota, Electroscandia, Cussons, Comarch, AQUANET, BWI Poland Technologies, CAT LC Polska, PHILIPS LIGHTING Poland, VATTENFALL, Ceramika Tubądzin, Kompania Piwowarska, Starter, KPA Kombus, ZUK Rokbus,  MD-Trans, PREMIO MANIX …
  • instytucjami samorządowymi, m.in.: UMWW, Urząd Miasta Poznania, Urząd Miejski w Śremie
  • organizacjami, m.in.: ECR, PTL

Wzorem najlepszych, światowych wzorców współpracy, między nauką a przemysłem, proponujemy  Państwu realizowanie projektów doradczych przy zaangażowaniu w nie studentów ostatnich lat studiów (I, II oraz III stopnia). Częstokroć Ich prace dyplomowe powiązane są z tematyką realizowanych projektów. Zasadnicze prace projektowe wykonywane są przez doświadczonych pracowników Zakładu Systemów Transportowych, którzy oprócz tego nadzorują także prace wykonywane przez swoich studentów - dyplomantów.

Wierzymy, że dzięki takiemu rozwiązaniu, każda ze stron korzysta:

  • przedsiębiorstwo zyskuje:
    • wysokiej jakości pracę doradczą,
    • być może swojego przyszłego (wdrożonego już w problematykę przedsiębiorstwa) pracownika w postaci studenta,
    • korzystną cenę za doradztwo,
  • student zyskuje:
    • doświadczenie,
    • wiedzę,
    • „wsad” praktyczny do pracy inżynierskiej, magisterskiej lub nawet doktorskiej
  • uczelnia zyskuje:
    • dobre relacje z przemysłem,
    • ewentualna możliwość skorzystania z dodatkowych źródeł finansowania  (np. wspólne wnioski o granty),
    • dostosowanie programów nauczania do wymogów rynku.